Florabotanica od Balenciagi - zapach, który uzależnia

Witajcie ☺

Dziś parę słów o pachnidełkach.
Nie jestem maniaczką zmieniania perfum. Kiedy znajdę odpowiadającą mi kompozycję, pozostaję jej wierna na długo i używam bez względu na porę dnia. Zapach jest dla mnie jak wizytówka, może zostać wyjątkowo mocno zapamiętany, kojarzony tylko z jedną, konkretną osobą, dlatego bardzo dbam, by to, czym pachnę było maksymalnie satysfakcjonujące, w jakiś niewypowiedziany sposób opisywało mnie. Nie lubię mieć na sobie popularnego zapachu, woni, którą nosi cała ulica. Kiedyś szukałam bardzo nietypowych, niepowtarzalnych pefrum, ale albo byłam zbyt wybredna, albo trafiałam na zapachy kompletnie mijające się z moim gustem. Kiedy przestalam poszukiwać, przypadkiem na lotnisku natknęłam się na perfumy, które zawładnęły moją duszą, na kompozycję duetu perfumiarzy: Oliviera Polge'a i Jeana - Christophe'a Heraulta: Floraboranica wydaną przez markę Balenciaga.  







Kompozycja kaladium, róży, ambry, wetiwery, goździków i mięty powaliła mnie na kolana do tego stopnia, że do dziś pozostaję im wierna i nie wyobrażam sobie, by mogło ich zabraknąć!





Nutę głowy, czyli to, co czujemy przy pierwszym zetknięciu z zapachem stanowi mięta, nic zatem dziwnego, żę zakochałam się od pierwszego wąchnięcia, jestem bowiem uzależniona od wszystkiego, co miętowe! Nutami serca są róża, goździk i konopie indyjskie, perfumy ewoluują, ich zapach wyczuwalnie się zmienia i na każdej osobie pachną inaczej, dlatego szczerze polecam przetestowanie ich przed zakupem. Nutami bazy są wetyweria i ambra - składniki niepospolite i urzekające. Całość kompozycji sprawia, że Florabotanica jest wyjątkowym i niepowtarzalnym zapachem. 

Ciekawi mnie czy Wy znacie te perfumy? Co o nich myślicie? Jakie są Wasze ulubione kompozycje zapachowe? Podzielcie się w komentarzu ☺




Pozdrawiam cieplutko ☺


Post nie jest sponsorowany, a perfumy kupione przeze mnie. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczna inwentaryzacja i wyzwanie!

Zawsze mam się w co ubrać!

Kobieto! Jesteś piękna!