Skończone / uzupełnione. Usidliłam zapach lata!


Witajcie,

Lato pachnie dla mnie słodko, egzotycznie, a przede wszystkim owocowo! Uwielbiam wszelkie sezonowe owoce i mimo, że przez cały rok w delikatesach można kupić dosłownie wszystko, nic nie zastąpi mi smaku i zapachu świeżych truskawek, malin, brzoskwiń... Za to firmy kosmetyczne stanęły na wysokości zadania - żele myjące, masła do ciała, musy, balsamy pozwalają również w łazience cieszyć słodkimi woniami, dzięki kosmetykom przemycam lato, kiedy tylko przyjdzie mi na to ochota, choćby w środku zimy!

W moim zestawie pielęgnacyjnym owocowe balsamy są na wyposażeniu przez okrągły rok. A że nie lubię czekać, aż mazidło się wchłonie - stawiam na formuły lekkie, acz skuteczne w działaniu, bardzo dobrze nawilżające.     
Zużyłam ulubione truskawkowe masło The Body Shop - o którym więcej TU, a ponieważ nie bardzo było mi po drodze do sklepu firmowego TBS, zdesperowana wpadłam do galerii i przyniosłam do domu ratunek dla mojej /przesuszonej po opalaniu/ skóry.
Truskawki w ofercie nie było, ale już po kilku niuchnięciach przepadłam i bez żalu zdecydowałam się na wersję Mango Nourishing velvet cream marki Sephora.


Już dobrych paręnaście razy stosowałam produkt, więc mogę śmiało wydać ocenę.

ZALETY:

+ pięknie nawilża
+ szybko się wchłania, ma konsystencję lekkiego musu, nie jest to masło
+ zapach utrzymuje się na skórze - dłużej nawet niż masełka z The Body Shop
+ wygodne, odkręcane opakowanie


WADY: 
- produkt do najtańszych nie należy, regularna cena to 45zł/250ml, ale Sephora często ma promocje


+/- dostępne wyłącznie w perfumeriach Sephora, ale można zamówić przez Internet


OGÓLNA OCENA:
❤❤❤❤❤/❤❤❤❤❤

Bardzo polubiłam to mazidełko i na pewno do niego wrócę. A Wy znacie musy marki Sephora?
Jakich produktów używacie do nawilżania ciała? Piszcie koniecznie!


Pozdrawiam, A,



post nie jest sponsorowany, oba kosmetyki zostały zakupione przeze mnie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczna inwentaryzacja i wyzwanie!

Zawsze mam się w co ubrać!

Kobieto! Jesteś piękna!