Skończone/uzupełnione: a Ty noś, noś, noś długie włosy jak my!


Witajcie, 

Przyznaję bez bicia: jestem włosomaniaczką! Nie dlatego, że natura obdarzyła mnie najpiękniejszymi włosami świata. Wręcz przeciwnie! Moje kosmyki nigdy nie były gęste, nie są grube i wielką sztuką jest osiągnięcie efektu, kiedy będą wyglądać na bujne i piękne. 3 lata temu mogłam tylko marzyć o lśniących, długich puklach, które układałyby się miękko niczym morskie fale na piaszczystej plaży. Maltretowałam włosy farbami, suszarkami, lakierami, ale nic, naprawdę NIC nie da efektu, jeśli nie będziemy odpowiednio pielęgnować czupryny! Zaprzestałam więc koloryzacji, wróciłam do tego, czym obdarzyła mnie natura, zaczęłam regularnie olejować włosy, stosować naturalne kosmetyki i obecnie jestem niesamowicie zadowolona ze stanu moich pukli. 

Przetestowałam wiele szamponów, masek i odżywek - począwszy od drogeryjnych na markach fryzjerskich kończąc. O kilku, z których byłam naprawdę zadowolona możecie przeczytać TUTU i TU. Ostatecznie znalazłam maskę, do której regularnie wracam. Jedynym powodem, dla którego nie kupuję jej NON STOP jest babska ciekawość i chęć wypróbowania innego kosmetyku, która najczęściej kończy się tak, że skruszona i z podkulonym ogonem zasuwam do Rossmanna, ponieważ tylko tam dostępna jest: 

MASKA DO WŁOSÓW BIO-OWOC GRANATU I BIO-ALOES ALTERRA 
150ml


ZALETY:
+ skład
+ pięknie nawilża włosy
+ pomaga rozczesać kosmyki - jestem w stanie bez probelmu zrobić to palcami lub grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami podczas spłukiwania maski 
+ wygładza
+ w moim przypadku - podkreśla skręt - włosy ładniej po niej falują
+ zapach - ciepły, trochę owocowy, ale też lekko pudrowy
+ nadaje się do codziennego stosowania, nie obciąża włosów
+ uniwersalna: można używać jej jak odżywki i spłukać po paru minutach (i tak zwykle to u mnie wygląda) albo zostawić dłużej, najlepiej pod foliowym czepkiem i zafundować włosom maskę 
+ cena - regularna 9,99 w promocji ok. 3-4zł taniej
+ dostępność - można ją kupić w każdym Rossmannie, a te drogerie są niemal wszędzie :) 
+ wygodne opakowanie - miękka tubka, którą można łatwo przeciąć, by zużyć maskę do dna!

WADY:
- chyba jedyna: zapach nie utrzymuje się na włosach
- szamponów jest cała gama, maska tylko jedna: z granatem i aloesem, szkoda... 

OGÓLNA OCENA:
❤❤❤❤❤/❤❤❤❤❤
Jetem zdecydowanie zachwycona efektami jej stosowania! 




Aktualnie zużyłam MASKĘ DO WŁOSÓW BIO-OWOC GRANATU I BIO-ALOES ALTERRA, a że marka Yves Rocher również oferuje ciekawe produkty i ich odżywki w większości odpowiadają moim włosom (czego o szamponach nie mogę niestety powiedzieć), skusiłam się na nowość, jaką jest:  
ODŻYWKA PRZYWRACAJĄCA BLASK Z WYCIĄGIEM Z NAGIETKA YVES ROCHER



Jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Oczekuję od niej niemało, ponieważ inne serie działają rewelacyjnie. Na pewno za jakiś czas wrócę tu z recenzją. Tymczasem tubka ląduje pod prysznicem, a ja uciekam stawić czoła światu! 



Składy kosmetyków:

MASKA DO WŁOSÓW BIO-OWOC GRANATU I BIO-ALOES ALTERRA
Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*, Butyrospermum Parkii Butter, Canthamus Tinctorius Seed Oil*, Ricinus Communis Seed Oil*, Punica Granatum Fruit Extract*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Acacia Famesiana Flower Extract*, Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Heliantus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**
*składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych
**pochodzące z naturalnych  olejków eteryczny

ODŻYWKA PRZYWRACAJĄCA BLASK Z WYCIĄGIEM Z NAGIETKA YVES ROCHER
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Behentrimonium chloride, Anthemis nobilis flower water, Macadamia integrifolia seed oil, Ceteareth-33, Dicaprylyl Carbonate, Panthenol, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Isopropyl Alcohol, Salicylic Acid, Calendula Officinalis Flower Extract, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tocopherol.
Formuła zawiera ponad 98% składników pochodzenia naturalnego. Nagietek z uprawy ekologicznej. Bez silikonu, bez sztucznych barwników, bez parabenów.


Pozdrawiam,
A.



post nie jest sponsorowany, kosmetyki zostały kupione przeze mnie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczna inwentaryzacja i wyzwanie!

Zawsze mam się w co ubrać!

Kobieto! Jesteś piękna!