Zachwycająca Holandia!


Witaj, 

Zima wpływa na lekko depresyjnie i nostalgicznie, marzę już o słońcu, piękych widokach i dniach spędzanych na świeżym powietrzu. Tęsknię za wiosenną radością, która wypełnia powietrze, za widokami cieszącymi oczy, za ciepłem wiatru i przyjemnością przebywania wśród natury. Dlatego dziś zabieram Cię w podróż do kraju pełnego niespodzianek. Oto kilka ujęć z zaskakującej Holandii, jeśli jeszcze nie masz pomysłu na majówkę, zainspiruj się - zdecydowanie polecam! 

GROU

Domek, w którym mieszkałam przez 6 tygodni. 


Przyjaciel, który regularnie mnie odwiedzał!


Rewelacyjna restaurcja, gdzie serwowano idealne frytki i kurczaka w sosie z masła orzechowego! 
Poezja dla kubeczków smakowych i dla oczu, bo wystrój był naprawdę w dobrym guście. 


Jadę sobie rowerkiem i nagle most się podnosi... ;) W kraju pełnym kanałów, to idealne rozwiązanie, by pogodzić transport wodny i lądowy. 


Relaksujące wieczory na pomoście... 


Cudowne zachody słońca... i zero komarów! 


HARLINGEN 

Miejscowość nadmorska, plaży brak, jednak panorama i niezliczone stateczki rekompensują to z całą mocą.



Spacer głównymi ulicami Harlingen...

HAGA

Sprawiedliwość musi być! Zwiedzając Holandię warto zacząć od Hagi. Niestety po wizycie w Amsterdamie, sprawia wrażenie pięknego, ale nad wyraz nudnego miasta.


AMSTERDAM



Architektura, która nieustannie mnie zachwyca!


 Wąskie uliczki nad kanałami. 


Dzielnica Czerwonych Latarni. 


Najbardziej szalone z miast, które dotychczas odwiedziłam! 


Miasto pełne sztuki przyprawiającej o dreszcze zachwytu! 
Vermeer "Mleczarka" 


KEUKENHOF 

Największy ogród roślin cebulowych w Europie


Cudowny park pełen tulipanów - obowiązkowy punkt, jeśli będziecie w Holandii na przełomie kwietnia/maja (zdjęcie z 2013r.) 



Miliony odmian, cudownie cieszące oczy, kolory, kolory, kolory! 



LEUWARDEN

Tak mieszkać, ach! 

...drzewa w stanie bezlistnym...  


 ...ale kwiatów moc!


Rowery, wszędzie rowery!

Podróże szybkimi pociągami i widoki tak różne od znanych nam w Polsce. 


I najzabawniejsze oznakowanie toalet ;)



Czy po takiej wycieczce masz ochotę na własne oczy zobaczyć ten kraj pełen niespodzianek? 
A może już odwiedziłaś Holandię? 
Czekam na komentarze! Koiecznie podziel się ze mną wrażeniami! 


Przepełniona wspomnieniami pozdrawiam słonecznie w ten mroźny dzień!
A.

Komentarze

  1. Chciałabym kiedyś podróżować. Na razie od kilku lat jestem zachwycona Tatrami i wcale mi nie przechodzi. Spędzam tam prawie każdy urlop i nawet nie ciągnie mnie za granicę. Holandia to piękny kraj, patrząc po zdjęciach i kiedyś, kto wie, może się tam wybiorę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tatry też kocham całą sobą, choć odkąd zachłysnęłam się Europą, trochę je zaniedbałam... Dzięki za przypomienie, żę tak blisko mamy cudowne miejsca!

      Usuń
  2. Amsterdam mam na swojej liście - piękne miejsca do odwiedzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amsterdam jest najbardziej szalonym miastem, jakie kiedykolwiek odwiedziłam! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kosmetyczna inwentaryzacja i wyzwanie!

Zawsze mam się w co ubrać!

Kobieto! Jesteś piękna!